Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Så strikt som det kan bli!!

Av Emma Vidsäter - 29 april 2013 12:35

Härliga måndag är här. Invigde dagen med bullet coffe. Det består av 2dl kaffe 1 msk kokosolja och 1 msk smör min 80%. Detta ökar förbränningen. Tack Sandra för tipset. Sedan en PW 70 min efter att ha lämnat mina små troll på förskolan. Sen hem och läsa på om Lchf. Jag trodde att jag varit strikt. Men ack så fel jag hade. Så jag gav mig av mot maxi. Jag tänker inte göra det så himla krångligt utan jag köpte 2 grillade kycklingar och 2 rökta makrill med peppar. Till detta två burkar beasås och en burk romsås. Det är ca 8 måltider. Alltså 4 dagar. Så skönt att slippa tänka på det. Tagit bort grädde och mjölk helt denna vecka och fokuserar på mera fett inte mer än 70 g protein på en dag och mindre än 5g kolhyderater/dag. Hoppas att denna kombination gör så att kilona bara rasar. Kom i klänningen igår...... Hmmmmmm.... Jag har ca : 5-8cm innan jag kan knäppa den men jag är ju inte ens halvvägs så jag funderar på om jag ska byta till en stl. mindre.

Tack än en gång för de meddelande jag fått. Jag tycker det är så roligt att jag kan inspirera någon till att vilja förändra sitt liv.

Carpe Diem / Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Vidsäter - 13 juni 2013 13:25

Önskar jag er alla! Jag har varit fullt upptagen med livet så jag har inte hunnit med att blogga. Nu har jag kommit halvvägs på min resa. -14kg och jag tänker nu ta semester från vågen och hålla vikten över sommaren för att där efter fortsätta min ...

Av Emma Vidsäter - 13 juni 2013 13:20

Önskar jag er alla! Jag har varit fullt upptagen med livet så jag har inte hunnit med att blogga. Nu har jag kommit halvvägs på min resa. -14kg och jag tänker nu ta semester från vågen och hålla vikten över sommaren för att där efter fortsätta min ...

Av Emma Vidsäter - 24 maj 2013 19:26

Dagarna flyter i varandra. Jag har tagit pause i träning för en vecka för att sen köra på som vanligt. Under 1300kacl och under 5 Kolhyderater. Vikten har gått nedåt. Veckan har bestått av att måla, besöka frissan och köpa nya kläder till min nya gar...

Av Emma Vidsäter - 21 maj 2013 10:12

Hej! Länge sedan jag skrev nu!! Det har varit en lång helg utan träning då mannen haft jour. Hamnat i ett hål som jag håller på att ta mig ur. Kolhyderater borde vara förbjudna. Ni ska bara veta vad de gör med en. Kände mig stark och trygg på min re...

Av Emma Vidsäter - 16 maj 2013 10:21

Min avstickare igår med pasta gjorde ingen skillnad. Har lämnat barnen gått en mil matat Amelia. Nu duschen kl.11.00 bvc för att väga Amelia sen Maxi och storhandla. Sen hem hämta barn... osv..... Får blogga efter Zumban ikväll!! Tack och hej fö...

Ovido - Quiz & Flashcards